1408

Seena. Jo det vart ju bio idag då, men pluttcilla. Inte något skrik alls faktsikt, men en del tittande mellan fingrarna. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen, har inte bestämt mig för om det var en bra eller dålig film. Lite creapy var den dock.. Innan bio har jag hunnit med att åka till valbo med Anna och sedan varit på stan. Hittade ett par höga svarta byxor och en lila sjal, fann även det kära elefanthalsbandet på H&M som jag lyckades bli av med i Rhodos, så nu hänger det runt halsen igen, dock inte samma, men lika..

Imorgon drar jag mig mot Österfärnebo-hållet och spökar ut mig, medans det blir en lugn hemmakväll med Bingolotto ( jag känner på mig en storvinst!) med söt Anna på Lördag, haha. Tagga duttpenna, tror jag faktiskt har en egen lila kvar sen förr i tiden, hoppas den funkar än..


sjal och halsband fick det bli =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0