bingokväll

Ja då var våran bingokväll slut, jag vann inget, faan. Jag som verkligen hade känslan i mig. Det var inte bara jag och Anna som var bingosugna idag, även Sara, Sara, Diana och Micaela var på. Sara hade turen och vann en hundirng iallfall, grattis grattis. Innan var halva ligan och käkade kinafood, mumsi.

Igår vart det en halloweenkväll i Österfärnebo hemma hos Erika. Kul hade jag, tills jag vart trött och somnade så skönt i hennes varma, mjuka, underbara säng med en kurva brevid sig. Då tog kvällen slut och jag vaknade, dock inte utsoven, imorse och då vart det dags för hemfärd.

Nu har alla bingokompisar åkt hem coh jag ska faktiskt gå och sova, för det behövs riktigt mycket nu. Gonatt!

image71
ohlala. Jag och min fästman =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0