Kräftor med Trocadero-karameller

Häromdagen kom jag på att jag ännu itne hade ätit kräftor med mammsen. Så idag passade vi på, i november. Det var iallafall gott =) Har även provat på trocadero i karamellform, och det funkade rätt bra. Inte så jättemycket trodareosmak men dom var goda.. Nu har jag laddat upp med en chipspåse för kvällen och mjuka bekväma kläder är även på. Ringde Evve och pratade lite om soffan jag och pappsen ska hämta upp inom kort som ska få pryda mitt rum hemma hos pappa, mitt kära stora rum med härliga garderober. Det är annat än min fjuttiga skokartong som jag lever i här hemma hos mamma det! Det rummet är väl lika "stort" som min garderob hemma hos pappa, nästan så.. Iallafall kanske jag ska äta brunch med henne och oskar imorgon på kafé kanel, om jag är vaken då =)

image80
Endast i Norrland även, vilken tur vi hade då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va äre för karamelller? med trcadero smak ? sjhit lordiee!!! /rkna

2007-11-10 @ 02:52:10
Postat av: Frda Lytter

Alldeles riktigt erkizperkiz. Trocadero í fast form =)!

2007-11-10 @ 12:49:10
Postat av: Anonym

de där inlägget har fan inte jag skrivit:P

2007-11-12 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0