allt är så nära ...

Sitter i soffan och kikar på CSI med mamsen nu. Ska ta att hoppa in i duschen snart, för jag känner mig inte såå fräsch just nu. Har varit och tränat med Jennifer och kom hem nyss. Jag känner mig riktigt duktig. Det är så skönt att ha både hon och gymmet nära mig. Då kan man gå när som helst =) Något som också är skönt att ha nära är den lilla jourlivsen nere på hörnet. Jag och mamsen kom just på att hårdbrödet var slut till frukosten imorgon, men då sprang jag ner och köpte det, och det tog högst 2 minuter =)

godnatt alla kvinnor och män.

Dagens roliga - Att vi slutade 50 minuter tidigare idag =)
Dagens tråkiga -
Skolmaten. Jag hade sett fram emot goda chicken bitch. Men dom smakade inte alls som på hedäng. Jag vill ha tillbaka den maten !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0