nära att jag vart uteliggare för en kväll ...

Ja då har ännu en helg svischat förbi. Igår var det promenad till Valbo med syster på morgon. Väl framme vart det mat på IKEA. Sen kom snälla Oskar och hämtade oss så vi slapp gå tillbaka, haha.

Igår var det meningen att det skulle bli lite partyparty men planerna sket sig, som vanligt.. Det blev en filmkväll med Nathalie hemma hos Jonas. Påvägen hem till Gävle insåg jag att mina nycklar var borta och jag var utelåst. Min mor var inte hemma och extranyckel låg inne. Som tur var hade jag en sån vänlig Cecilia som lät mig sova med henne.

Idag har jag haft en strulig dag med nyckelhämtning och bussar hit och dit, sena bussar, tidiga bussar, konstiga bussar.. Men tillslut kom jag hem och nu ska jag träffa Jennifer efter en mycket lång tid.

Hejda !

image24
Jag och Nathalie innan film =) Och nej, vi hade inte bestämt kläder tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0