nighti nighti...

Hemkommen från en trevlig lördagskväll är jag nu. Åkte hem till Annas vän och hade det lite trevligt med dom tre pojkarna som var där. Efter ett tag drog vi till högskola där det var lite partaj, men det var så tråkigt så vi drog tillbaka in mot stan. Dom andra gick på Solo medans jag, ung som jag är, fick gå hem och sova. Eftersom Anna är ute och har det kul tycker jag att jag kan få äta upp hennes chips. Så nu sitter jag här och ska snart kika tv och käka upp chipsen =) Får se om en drunken friend ringer senare och kanske vill säga hej.

"är 91an arton?"
Jo det är hon ju, noog . . smärto.

Dagens roligaste: Träffa Anna igen efter alldeles för många veckor =)
Dagens tråkigaste: Året 91, fifan för det .


image52
cutie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0