Softlördag

Nu är det äntligen dags för lite Stockholm Boogie. Frågan är ju bara hur länge jag orkar hålla ögonen öppna. Idag har jag alltså bara varit hemma och gjort ingenting. Strosat runt i leggins och sköningtröjan och bara ätit. Kikat på massa tv har jag också hunnit med. Idag fick jag också träffa båda systrarna som har varit i London i nästan en vecka. Jag fick även en present av dom, snälla som dom är. Det var ett grått linne från Mango med lite möster på. Härligt nu till sommaren. Nu ska jag inte prata bort min vakentid utan nu blir det filmdags. Wihu!

Tjing!
image286image287

1. Min nya tröja som jag trivs otroligt mycket i. Den + leggins = lördagshemmasoftaklädsel
2. Linnet som jag fick utav Evelina och Kristin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0