sommarjobb

Det vart en kväll hemma hos Jennifer. Kikade på Andra Avenyn gjorde vi. Evve ringde och jag ska till Arbetarbladet någon dag och presentera mig, så får vi se om jag gör bra intryck. Isåfall blir det förmodligen mitt sommarjobb för sommaren. Men inget är ännu klart. Nu ligger jag i soffan med Egon och kikar tv. Ska dra mig in mot sängen och sova inför morgondagen. Imorgon ska jag upp på en morgonpromenad innan praktiken.

Nu har Egon tröttnat på mig så nu går jag och sover. Tjing.

image263
En Egon och en Anna som softar i soffan.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag håller tummarna för att du får jobba på Gävletidningar! Det vore så roligt :) Å jag saknar dej! Och Egon med! :P Puss

2008-04-01 @ 23:35:48
URL: http://rufstufs.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0