hoppats på något

Jag förstår inte hur det kan få plats så mycket saker inne på mitt lilla, pyttelilla rum. Det tar aldrig slut på plocket, det kommer mer och mer saker. Jaja det får nog räcka för ikväll. Ska hoppa in i duschen sen krypa ner i sängen och kika filmen. Snart är 1 september här och jag är mer taggad än någonsin förut. Tagga till tusen!!! Skönt med lite vardagsförändring i mitt liv. Lite smått och gott som händer och det är alltid bra med förändringar, eller, oftast...

Jag vill att du ska tänka lika som jag tänker när det gäller det här tänket. Det skulle bli lättare om du tänkte som jag tänkte när vi tänker båda två. Förstår du hur jag tänker?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0