Jag vill inte, jag ska inte

Jag lever, idag också. Det är skitkul!! Haha. Igår var en fredag då vi tog det lugnt och allt bara kom och hände. Vi hade chilldag på Nattas balkong, jag Sanna, Cillit och självklart Natta. Rökte Sannas vattenpipa och njöt i det fina vädret. Nattas besök kom och vi tre nästan kutade ut ur lägenheten. Vi kutade för att vi var hungriga, inget annat. Vi åkte till Monroes (nya på stan) och käkade. Fifan för god mat. Ida rignde och hade bestämt sig för att låta håret få upptäcka en ny färg (inte punkrött denna gång), brunt blev det. Brunt och skitfint. He. Idag kom jag hem till Nattsen och joinade vid frukostbordet. Fastnade framför Kalaspuffarpaketet som har så svåra lekar på sitt paket. Vi har ännu inte löst ordleken och försöker nu hitta ett nummer så vi kan ringa och få svaret, eftersom det inte finns något facit. Vi blir tokig i huvudet av det där. Nu håller vi på och fixa och donar lite här hemma. Förändring står på schemat och damn vad hot det blir!! Ikväll ska vi ha chillkväll på balkong. YES. Hejdå.


nästan precis tre år sedan, yeeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0