tacomys med Jennifer

Ibland svänger verkligen läsarna rejält. Oftast är det mycket på söndagarna. Det är väl då alla är nyfikna på helgens händelser. Lite nytt skvaller att skvallra om i denna skvallriga värld vi lever i. Måste ju erkänna att det är kul, eller hur? Yes, tänkte väl det.

Idag var min första dag på Åhlle, Åhlens. Det gick prima skinka. Jag och Erika tänkte äta lunch med Kurvan och Mathilda men dom hade redan ätit, så vi fick äta själv. Men det gick bra det med. Särskilt bra gick det att äta kyckling och stekta nudlar, mumsi. Efter "jobbet" gick vi en runda på stan. Köpte en stickad kofta och en cola. Ska försöka få med mig Jennifer ner på stan så jag kan köpa lite mer saker. Fick lönen idag, hej baby. Den ska jag försöka spara på. Ikväll blir jag bjuden på tacopaj av Jennfis. Konstigt det där. Det är hon som är studenten som bor själv. Men det är alltid jag som blir bjuden på mat, av studenten. Stackars student som måste ta hand om mig, stackars.. Nu ska jag sitta och vänta på att Jennfisen ringer mig och säger "hej, vi går ner på stan". Hejråå.


Tiderna förändras, haha. Ett år gammalt kort. Känns som 3 år, minst.
Är iallafall Kurvan, Erika, Jag coh Cillit.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har hört det ryktas om lugg, jag vill se! :)

2008-08-25 @ 21:56:21
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0