Året var 2004

Maden sitter fint i magen kan jag säga er. Ruskigt gott vart det tillslut. Dock en sak som inte var så härlig var att jag stod och skärde mozzarellan och stoppade in lite munnen, "fyyfaaan" var det som kom ut ur min mun. Och inte "fyfan vad gott" utan "fyfan vad är det här egentligen?!" Den var tre dagar gammal. Vi fick åka tillbaka med den och få en ny istället, usch. Har även hunnit leka lite med min feta Greta. Hon har blivit astjock! Det är min katt jag pratar om för er som inte känner till henne. Okej, klar med kattprat, är inte så stort fan av sådana jämt. Det känns iallafall mysigt att vara här hemma och strosa runt. Att gå upp på mitt rum är som att slängas tillbaka till 6an-7an tiden. Där finns allt från gamla kläder till gamla brev och andra minnen som man samlat på sig under sitt liv. Så nu tänkte jag slänga mig tillbaka ca 3-4 år. Hej!

image206
Liten leksugen kissemizz.. Kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0