Fika

Trött är jag, efter en hård dag. Nej den har inte varit så hård faktiskt, men trött är jag ändå. Skolan gick lekande lätt idag, trots att inte allting gick så bra för mig alla gånger så lyckades jag. Stackars Nathalie som får stå ut, imorgon ska jag bättra mig, jag lovar. Efter skolan åkte jag hem till I-L och fikade massa mumsigt. Var där i tre timmar innan jag gick hem och träffade systrar och mammsen. Slängde i mig tacos och popcorn, man kunde nästan tro att det var lördag här hemma.

Imorgon slutar vi jättetidigt, har två lektioner sen lunch. Jag och Nathalie har lite saker som ska göras och sen blir det träning, tänk vad man hinner med på en vanlig torsdag, underbart!

Nej nu ska jag ta en soviluring och imorgon är det sovmorgon, yes! Tack för hej, mig.

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

Den som blir kommentar nr 10000 vinner de rosa pumpsen!:)

2008-02-06 @ 21:19:29
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Sara

snygg blogg ^^
ha en bra kväll!

2008-02-06 @ 21:23:42
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0