Möbelmässa

Idag har varit en lång dag. Jag klev upp klockan kvarti6 för att ta mig mot Stockholm för att kika möbelmässa. Väl inne på möbelmässan var det riktigt roligt att kolla. Kollade såklart in Kristins snygga lampa fler än en gång och den är känonsnygg. Alla borde ha en sådan lampa hemma, det är sant. Men självklart fanns det mycket annat fint och finurligt där. Jag trodde att det skulle vara lite halvfina saker som var rangliga där, men jag insåg snabbt att det var mer seriöst. Det var som att gå in i en möbelaffär i vissa montrar. Ja dagen vart riktigt lyckad! Hann även med en tripp på stan och alldeles för mycket mat. Det känns som att det ända jag gjort idag (förutom kikat möbler) är att jag ätit ätit och åter ätit. Jämt kommer jag på mig själv med en sak i munnen. Gratisgodisarna var ju ett + i kanten kan jag tala om.

Nu ska jag snart åka in till Sandviken för att, hm, göra ingenting med Cecilia. Synd bara att bussarna går rättkäpp åt helvete. Halv11 kommer jag till resecentrum, och jag som bara är ute efter lite sällskap i min tomma lördagskväll. Men nu ska jag packa min väska för det blir en natt med Cillit ikväll. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0