Godnatt, eller?

Ja då var det läggdags igen då. Känns inte som att den här dagen var så speciell. Mina två första dagar på det här året har gått till att sova, grubbla, kika film, ätit och åter sovit.

Ligger nyduschad i min säng nu. Kroppen är insmord med Body Butter från Body Shop, granatäpple. Den luktar så fruktansvärt gott så man kan bara inte tycka om den doften! Friskt och härligt, tror det är en ny. Förr har jag haft den som luktar cocos, men har tyvärr tröttnat.Ska snart sätta på en film och måla naglarna, haha. Ska försöka somna, men det känns inte så lockande i min pigga kropp just nu.

Nej nu ska jag ta att lyssna lite mer Bright Eyes  - First Day Of My Life, riktigt bra låt, tack Andra Avenyn, tack.
A men hej..

Yours is the first face that I saw.
I think I was blind before I met you.
I don't know where I am.
I don't know where I've been.
But I know where I want to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0