skolfundering

En sak som känns lockande för mig just nu är att byta linje och flytta härifrån, bort. Börjar faktiskt bli lite småtrött på skolan nu och det känns som att det är för mycket att göra. Jag är även trött på att bo kvar här än. Jag som hade planerat att jag skulle börja gymnasiet någon annan stans. Vart tog dom planerna vägen? Ångrar mig riktigt mycket iallafall. Men ändå känns det inte lockande att gå ett extra år i skolan och om jag tror rätt kommer mina drömmar inte bli till sanning, men dom finns där iallafall..

Nu ska jag fortsätta mitt prat med Nathalie. hej

Kommentarer
Postat av: Evve

Frida då, dina drömmar komemr visst bli sanna. Ett år mer eller midnre spelar väl ingen roll om du skulle vilja byta linje.. Känner du för att börja gymnasiet någonannanstans så testa, varför inte?
Du vet att man bara ångrar det man inte har gjort :) Kramar i massor!

2008-01-08 @ 13:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0