Hippie är kul.

Idag vaknade jag upp i ett mycket varmt rum med en liten filur brevid min sida, Nattsen. Vi vaknade upp från en otroligt skön sömn efter en otroligt mysig dag, 60/70. Gårdagen var helt okej och jag trivdes bra med den. Först var vi hemma hos Mathilda och käkade lite food och njöt. Efter tiden hemma där så cyklade vi hem mot Anna. Väl där var det rätt mycket folk och vi placerade våra stjärtar på filtar som var ute på gräsmattan. Efter mycket tjat fick jag äntligen med mig nån iallafall som ville henka på till stadsparken. Och det var sedan där som resten av kvällen spenderades. Idag har jag varit till Vårvik med Oskar, Evve och deras vän. Ätit subwaymacka, jordgubbar, chips, riskakor och lite Tom&Jerry kakor. Nu sitter jag bara hemma. Tänkte hitta på något med någon av mina vänner men det är inte lätt. Den ena svarar inte, den andra är upptagen med annat, den tredje är i annan ort och den fjärde är i annat land. Hua. Får se vad som händer till kvällen.


Jag önskar att alla våra dagar såg ut så här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0