Dopp i grytan

Utvecklingssamtalet gick bra idag, fick reda på alla ämnen och det var bättre än vad jag trodde. Glad vart jag och hemmåt for jag och mor. Vi bestämde oss för att vara lite lat och käka kinamat idag, det var gott. Senare när jag skulle förklara för Kristin att det inte alls tog lång tid att fritera bananer använde jag (som jag ofta brukar göra) mina fina förkortningar och denna gång lyckades jag då rejält. "ne det tar ingen lång tid, det är bara att köra ner bananerna i frittan" Samtidigt som jag sa det kände jag att det inte var den ljuvligaste förkortningen som jag skapat. Haha. Om ett tag ska jag och Kristin gå hem mot Evve och då tänkte jag samtidigt hämta upp min cykel, good.

Nu ska jag fortsätta att lyssna på New Soul med Yael Naim, lyssna och njut vettja. Hörs!

image247
Den här bananen har inte varit ner i frittan och vänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0