segaste dagen på länge

Idag har det varit en seg dag. Jag har inte gjort mycket alls. Spelat massvis patients med Magda och inget mer. Det var faktiskt den segaste dagen på länge, den har riktigt krypit fram, usch. Snart är det iallafall påsk och det innebär att sommaren närmar oss med full fart! + att en liten påskhare viskde i mitt öra att den hade hört det ryktas om ett jätte-baota-påsk-ägg denna påsk. Ett sånt har jag vela haft sen jag var mini, och nu i 16års ålder är äntligen stunden inne! Haha. Jag ska retas med Magda för att hon heller aldrig har fått något, det ska bli kul. Nej nu ska jag lägga mig framför tvn och kika på Vänner, det gör en alltid på topphumör. Vi hörs!

p.s. Jag tycker inte om den "nya" bilddagboken. Jag fattar ingenting och allt är huller om buller. Jag hatar förändringar, hatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0