Måndag

varför var det en kall dag idag för? Inte alls lika pigg och glad är man då inte. Skoldagen gick fort idag, det var skönt. Hade ju sovmorgon till kl 10 idag, det var ju skönt. Medans alla andra i skolan hade studiedag, kul för er era jävlar... Efter skolan tog jag och Nada en tripp till Hammar där jag lämnade pengar till Nathalie. Har även varit en runda på stan i Gävle med Nada idag. Mina pengar måste jag hålla för att jag måste ju det. Jag har ca 200 att leva på den här månaden. Herre min gud. Så ni kan ju tänka er själv att det inte vart så mycket shopping. Okej då, en liten godispåse som jag och Nadsen satt och käka ur medans vi satt på en bänk och pratade ut om alla problem och oproblematiska händelser som händer oss jämt och ständigt. Efter det märkte jag min cykelstöld :( Nu ska jag äta mat. Tröstäta.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla cykel tjuv!!... AAANN-CHARLOOTTE!!!

2008-05-12 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0