Sommar06 bäst av alla

Jag har tänkt nu. Och jag har kommit på att inget kommer nog slå sommaren 06. Fy vad kul jag hade den sommaren. Inget jobb som tog upp mitt sommarlov. Fint väder och massa bad hela dan varje dag i Cillas stuga. Mycket roliga saker som hände nästan hela tiden och allt var så kul och spännande på något vis. Jag har nu insett att jag aldrig kommer få en sån avslappnad sommar nå mer. Nu måste man tänka på jobb, pengar, ledighet, tid allting! Under den där tiden levde vi i nuet och strosade bara runt överallt.  Ååh vad jag skulle kunna göra mycket för att få det lika härligt igen! Nej nu ska jag sova på riktigt faktiskt. Godnatt.

image343


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-05-21 @ 22:27:38
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0