Sommaren är kort

Har just kollat klart på mycket spännande avsnitt av Andra Avenyn! Hur ska jag orkar vänta tills tisdag ?! Haha, känner mig som en serietönt som inte kan missa ett enda avsnitt av sitt favoritprogram. Och kom nu på att det är ju faktiskt det jag är. Sitter och funderar på vad jag ska göra i sommar som kan få mig på bättre humör. Fira midsommar utomlands skulle ju  vara rätt kul faktiskt. Vad säger du Cilla? Ska vi packa väskorna och dra då? Skulle vara roligt. Men sen är det ju det men pengar, och jobb. Det går nog inte riktigt ihop allt dom man vill. Nu ska jag dra igen ögonlocken för att sova lite. Imorgon måst ejag till skolan till 8 fast jag börjar 10. Sweet. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0