Söndagsbarn

Home sweet home. Är hemma i Gävle nu. Skönt. Igår var vi hemma hos David hela kvällen och satt och njöt ute på altan. Senare bestämde jag och Magden oss för att käka pizza och kika på film. Jag lyckades dock somna men vaknade vid halv3 för att gå till min buss. Då började det redan bli ljust ute, så när jag hoppade av vid kvarnbacken behövde jag inte vara lika rädd som vanligt. Hatar den där vägen, usch. Haha. Imorse vaknade jag av sol ute och en illalåtande gräsklippare. Jag tog täcket ut på balkongen och la mig och sov en liten stund i solen. Nu har jag iallafall tagit mig från Storvik hem till mamma och ska lägga in lite bilder på cd-skivor så dom inte försvinner. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0