text med ord

Gud vad tråkigt jag har det. Men ändå rätt skönt tråkigt. Om man kan ha det? Jag är trött från gårdagen så jag ska nog ta en lur snart. Hoppas på fint väder imorgon och att jag har några frivilliga vänner som vill umgås med mig. Annars tvingar jag dom helt enkelt. Det känns konstigt att det är torsdag, jag trodde det var söndag så jag taggade till Andra Avenyn ett tag, innan jag insåg att det var några dagar kvar. Nu känns det som att jag sitter här och pratar strunt som verkligen ingen bryr sig om. Men nu har jag fått skrvit av mig iallafall så jag säger nu, för eran skull, Godnatt. Om ni har (o)tur så får ni höra mer av mig. En annad dag och kanske en anna plats? Okej, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0