varm dag..

Puh, idag ar det en varm dag. Har hittils bara legat och slappat. Hande det na mer kul pa stranden da? Hm, njae. Tva faglar var brevid mig och forsokte para sig. En liten unge stod och peta nasan och at sedan upp det. Mer hande val inte, haha. Ar iallfall grymt trott pa alla unga svenskar som gar nere pa stranden och forsoker fa med folk pa massa barrunder. Just  nu sitter en laskig grek brevid mig och pratar med sigh sjalv, eller ar det mig han pratar med? Ingen aning. Nu vet ni iallafall at jag overlevt annu en dag har i varmen. Ha det bra, pusshej.

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha faan för dig frida!!!!!

2008-05-28 @ 19:06:49
URL: http://ceyna.blogg.se
Postat av: Tjossan

fan va du hare chill där nere, själv SLITER man som ett djur i skolan!! hähä

2008-05-29 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0