godmorgon mina vänner

Hejsan hej!

Ja, lördagmorgon. Seg morgon. Vaknade kl 8 och gick upp och städade (?). Kom på mig själv att jag var knäpp, så jag gick och la mig igen och vaknade 12 av en illalåtande telefon, mamsen som ringde och kolla läget. Läget var bra. Nu sitter jag och kikar repris av Stjärnor på is. Ska nog äta lite frukost nu, magen är på mathumör. Hah, det roliga igår var att jag inte hade ätit någon middag på hela kvällen, alltså bara lunch som mat. Så när jag hade sagt farväl till mina homies på stan gick jag själv till McDonalds och köpte mat, jag var huuur hungrig som helst. Hah. Där stod jag själv i mina egna tankar. Gick hem och åt iallafall, så jag slapp sitta själv vid ett bord. När jag är hemma märker jag att han glömde lägga ner min cola. Tack för den!! Okej det var det som var roligt. Jag själv på McDonals 2-3 på natten.. Skratta lite nu då. Snart kommer bilder. Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0