Hello sweetheart

Jag sitter på samma plats som inlägget nedan, soffan framför tvn. Men jag har faktiskt rest mig upp några gånger. Fick tex just massage av mammsen. Skööönt. Jag ville mer, det ville inte mamma. Hennes händer var inte lika taggade som min rygg. Damn! Jag sitter just nu och tänker på massa saker som jag borde göra istället för det här (slöa) men jag orkar inte.

Jag tror jag börjar bli sjukling. Idag följde jag med Nathalie på synundersökning. Medans hon gjorde den kännde jag att sjukan kom smygandes på mig. Jag trodde jag skulle få upp min frukost som jag ätit några timmar tidigare. Huvet började snurra och där fick jag sitta som en idiot som slängde av sig kläderna och pressade huvudet mellan benen (för att få lite blod till toppen). Jag trodde ett tag att jag skulle dö (det kändes så hemskt för tillfället) men jag överlevde och vart lite bättre iallafall. Nu känner jag mig bara förkyldsjukling. Men frisk vill jag vara, man missar så mycket annars. Snart ska jag sova. Puss!

o-a-oae were a happy family...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0