lite kvällsprat från mig

Todeloo. Idag har vi jobbat med UF med mina andra två, den tredje var sjuk.. Vi har iallafall kommit en bit nu. Var och pratade om priser för tryck idag, en sväng på banken gjorde vi också så nu är kontot fixat också, gött!!. Ni kanske inte bryr er, men om ni vill vara glada för våran skull så får ni vara det. För nu börjar det gå bra! Vi fick oss också en riktig rolig hemfärd kan jag lova. Men den behåller vi oss för oss själva, iiih..

Kom hem för en stund sedan och möttes av mat (tack mammsi). Kött, klyftpotatis, sallas och sås. Vilken fredagsmat det blev du!! Tillochmed bättre än vad mina fredagsrätter brukar se ut, eftersom jag oftast är själv och då kan det bli typ, nudlar? Om ens det.. Nu ska iallafall jag plugga historia, för imorgon är det historialäxprov. Snart ska vi argumentera på engelska lektionen också. Min grupp har om dödshjälp. Jag känner mig så jäkla kass på engelska att jag ibland känner att jag verkligen inte orkar lägga energi på det för jag fattar ändå ignenting och blir aldrig något klokare av det. Men jag får väl kämpa lite till. Det är ju ändå inte såå mycket kvar, om man gemför med mitt liv (som förhoppningsvis bli mycket längre).. Nej nu ska jag plugga som sagt. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0