lörd ag

Inatt försökte jag sova vilket vart svårt eftersom telefonen gick på högvarv tills på morgonen. Folket ville inte förstå att klockan inte var lite. Allt jag ville var att få lite sömn innan jag skulle jobba, fick jag det? Njae.

Väntar på mammsen och Kenta nu så jag kan få slänga i mig lite mat i min mage. Ikväll ska jag göra Erkot en aning förbannad, som hon brukar bli, genom att inte henka på ut med de andra tjejerna. Ska hem till Mathilda och ha en chilledillkväll och ta det lugnt. SKÖNT.


mattan!



Kommentarer
Postat av: erkan

förbannad? jag heter erika och blir aldrig förbannad. förbannad är ett skumt ord. inget som finns i min värld. på frida ärjag alltid glad. Men!jag blir så jäla förbannad när hon aldrig är med mig på helgerna! (okej.,. förbannad finns, på ett mildt vis. okej??? va!!!) gonatt på dä friduttan! PUSSS!

2009-08-30 @ 04:03:36
Postat av: Anonym

frågan är varför jag läser din blogg klockan 4?? jag kan ju sova nu!!!!!!!!

2009-08-30 @ 04:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0