sesrå

Kvällen hos Erika var trevlig igår. Ännu roligare om man kunde släppa  loss lite mer och inte behöva jobba idag, men det funkade. Vi åkte hem rätt så tidigt men jag och Mattan hamnade inte i sängen förns halv3 ändå. Vi tog oss en vända på Kharma när vi kom till Sandviken så det ledde till en sen sovning.

Men ikväll då jäklar. Då skiter vi i att jag ska upp och jobba imorgon, börjar inte förns halv1 ändå. Nu jäklar är jag taggad!! Ska hoppa in i duschen och välja ut något bra att bära på kroppen sen åker jag mot sandviken och ikväll går vi ut!

Bilder från gårdagen kommer när jag orkar ladda in korten på datorn = NEVER.

PUSSOS


Kommentarer
Postat av: erkooo

KOM TILL SKOGEN! komsi komsi komsi

2009-08-17 @ 13:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0