snart åker jag till thailand!!!

okej, rubriken har inget med inlägget att göra. Men jag får såna där attacker ibland då jag riktigt känner att SHIT VI SKA ÅKA, sen försvinner dom lika snabbt. Men nu fick jag en sån feeling..

Här ligger iallafall jag med en dator i knät och en tv i bakgrunden. Vilken måndag hörni! För ett tag sen kom jag hem från en hejdundrande prommis runt om i Gefle. Skönt. Ännu skönare är att matten imorgon är inställd så jag börjar kl 10. Är det skönt eller är det skönt?

Nu ska jag hoppa ner i sängen på dirpan och sova min skönhetssömn för att imorgon kliva upp och traska en sväng innan jag tar bussen till skolan. Ja precis, bussen. Bussen som tar mig till skolan som jag inte åkt på år och dagar. Blä.

GODNATTSI

cool tjej på 7 bast och A.J i bakgrunden på en vacker affisch




Kommentarer
Postat av: bellsan

matten inställd? tack frida, tack!;)

2009-08-31 @ 21:52:26
Postat av: Kristin

Jag kommer att sakna dig när du är i Utlandet! :( Det kommer Jesus och Abraham också att göra.. Och förresten, du driver väl inte med min A.J-affish? :P KRAAAAAAAM

2009-08-31 @ 21:59:46
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0