Frida&Erika

Efter bion i söndags fick jag med mig ett stycke Erika hem till mig. Eller inte ett stycke, en hel Erika faktsikt. Så igår så njöt vi av att solen kikade fram. YES! Bra början på veckan. Så tack för de dagarna Erkot! Så kul när någon orkar pallra sig hit, allt för sällan det orkas. Men det var då kul iallafall. Folk får hälsa på mig oftare!!!!!!! :D
 Så här bjuder jag på lite bilder på vår dag!

En katt hälsade på så fort vi slog oss ner i parken





Jag frågade Erika om hon kände katten, eftersom den tog för sig så pass, det gjorde hon inte. Inte jag heller.

Sen cyklade vi till MAX för att käka lunch

Kommentarer
Postat av: erkan duveet

TACK SJÄLV FÖR DAGARNA BÄSTA FRIDUTTAN!! :D

ps. nu glider vi mot bättre tider;)

2009-08-04 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0