vad händer?

Vad har hänt nurå?

Erika har fyllt år och det har vi firat med lite partaj lite då och då.
Mattan och jag fick för oss att åka till Stockholm över en natt. Det var sköönt!
Skolan har börjat och det känns bra.
Idag har jag jobbat och pengarna rullar in som dom ska till min lilla resa som kommer i WINTAAAH.

Ikväll ska jag åka buss (buuhuu, mamma har snott sin egen bil till Kenta :( ), till sandviken för att få mig ett dopp. Dopp i dippskålen med mina morötter.

Nu ska jag sova middag och vänta på att Mathildisen ringer mig. TJARÅ


En frida och en matta

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag längtar hem! Jag vill åka bil med dig! :D Hoppas du får en fin helg söta lillesyster. Love you, pussåkram <3

2009-08-22 @ 17:54:27
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0