BILDER

Jag lever här borta i värmen, så ni vet. Även fast det inte verkar som så. Men vi har inte tid att sitta vid datorn jämt. Och när vi väl gör det funkar inte internet som vi vill. Men nu så tänkte jag visa er lite av våra dagar som varit här nere.

Annars idag har vi varit en halvdag på stranden. Sen gick vi hem och sov fram till kvällsmaten som vi åt på Funky Fish nere vid stranden. Där åt vi med en tysk man som heter Tomas som är Maj-britts kompis. Då gäller det att plocka fram engelskan och försöka förstå varandra så bra som möjligt.

Nu kikar vi på tv och ska sova om en stund. Men här kommer lite bilder iallafall. PUSSHEJS

Påväg mot första skoldagen med boken i högsta hugg.

Jag och mattan vaxade våra ögonbryn på Dreamy Spa vid skolan. Typ 40 kronor. Vi vart lite rädd att dom skulle vaxa bort hela brynet, men vi vart lugn efter ett tag, det fanns hår kvar och bra vart det.

Jag och mattan gick på en liten strandpromenad en eftermiddag.

Vi åkte mot Saladan för att köpa lite dricka och banana pancake. Mathilda fick ta på sig den fina hjälmen för att hålla allt på plats under färden.

Mathilda och Denise på ett art gallery där vi kollade på massa fina tavlor. En kille som heter Natha som är jätteduktig på att måla.

En kväll vid en bar när Pontus och Maj-Britt visade upp vad dom hade lärt sig i en fireshow. Imorgon ska vi tre fixa grejer så vi kan öva, sen så är det vi som står där, inom kort. HÄHÄ

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0