I'm alone

Ligger hemma i lägenheten, själv. Mathilda och Denise har åkt iväg för ett tag sen för att spela lite fotboll på stranden. Dom kommer hem om ungefär två timmar. Har iallafall precis duschat och lägenheten är städat. Känns skönt.

Idag har vi fått våra moppar som vi ska ha under vår tid här. Inte helt lätt inte. Vänstertrafik och thailändare som kör som galningar med bilar, moppar och tuktukar. Men vi ska väl klara det hoppas jag.

Och hur många skor har du blivit av med under din tid på Koh Lanta frida? Jo två stycken. På en vecka. Första flipflopen när jag skulle fånga en volleyboll-boll, och den andra gladiatorsandalen när jag spelade pingis. Damn. Tur att jag hade med mig lite skor att välja mellan, men får kika på nya nån dag när jag orkar.

Nu ska jag kolla på thailändsk tv och kanske sova lite. HÖRS

två tjejer påväg mot fotboll med deras snygg moppe-outfit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0