seg måndag

Igår följde jag med Annsen till hennes friend Elins mormor och var Rutvakt(hund). Vi kikade på någon dansfilm som var som dom flesta dansfilmerna jag sett. 01.30 kom jag hem och somnade inte förns en timma senare. Om jag var trött imosre? JA. Upp tidigt sen dags för praktik.

Efter praktiken gick jag och Erko på stan. En svart kort kavaj fick följa med mig hem. Byxor finns ju inte i hela stan. Inte skor heller för den delen!

Nu måste jag gå och byta lite kläder för det är nu dags för boxing. Men något har hänt med vår tränare Niklas (som jag jämt trott hetat Göran av någon konstig anledning??). Förra gången var det en stor vakt med blåtira som tränade oss. Idag är det tydligen Hannas tur. Niklas hur äreeee? Lever du? Men det ska nog gå bra ändå :) Ska slå ut min onda energi och bli en ny människa, tyyp!

Det bajsar sig, sa han som löste vasken!





Kommentarer
Postat av: Xo ; )

Frida förfan ! FILMEN var grym ju ;) å han blir min i helgen , ssssnyyygast! Nu ska ja träna lite dans så ja kan impa på han ;) GRR



2009-02-02 @ 21:18:58
Postat av: Xo ; )

Frida förfan ! FILMEN var grym ju ;) å han blir min i helgen , ssssnyyygast! Nu ska ja träna lite dans så ja kan impa på han ;) GRR



2009-02-02 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0