bye bye gran

Hola señorita!
Är inte riktigt hundra på vad som sades där men något i stil med Hej iallafall. Lite trevligt sisådär va?

Jag är iallafall hemma nu igen efter några dagars slöande in the wood. Men nu är jag tillbaka alltså. Lite mindre förkyld än innan jag åkte, men inte helt okej. Imorgon är det skola som gäller, jag är o-as-taggad. Men strunt samma, det måste ju göras.

Alldeles nyss tog jag farväl till julgranen iallafall, + julpynt. När jag ska börja det nya året vill jag göra det utan julpynt, julen är såå 2008 just nu. Jag satsar mer på 2009. Mitt enda löfte jag har kommit på ännu är att jag ska tänka mer på min ekonomi. Känner redan att jag har koll på läget. Kan vara för att jag inte har tillgång till pengarna eftersom jag inte fixat något nyss kontokort ännu. Det var det jag hade att säga för denna gång. Hej då!


Såhär ser våran julkran ut just nu. Som ett lik i en liksäck. Roligt om någon ser oss bära ut på den där mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0