jag har bakat scones

Idag har jag bara legat och kollat på en massa Vänner och ätit en sen frukost. Jag har tillochmed bakat bröd. Vilket säkert lät jobbigt men bra gjort av mig. Men sanningen var att jag bakade scones, som tar ca 10 min så bli inte imponerad av mitt verk. Har kikat på Linas Kvällsbok alldeles nyss. Var ett bra tag sedan man såg den. Den var lika pinsam fortfarande. En sån jobbig film som man blir irriterad av att kolla på.

Snart ska jag hoppa in i duschen. Senare kommer Jennifer in till Gefle och vi ska laga mat. Får se om det blir en tripp till Jennifer nr2 sedan som befinner sig i Sandviken. Isf blir det lite partaj men inget är spikat. Jag tar timmarna som dom kommer helt enkelt!


en fin bild som jag kallar för "Slaget"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0