morgonpromme

Pigg är jag idag. Trots att jag inte somnade förns 2tiden. Hade det trevligt hemma hos Jennfis iallafall. Och tillökning fick vi. Kom lite besökande folk och vi gjorde inget annat än slappade och var trötta.

Imorse vaknade jag ev en Egon som stod och lät. Eftersom kl var 8 och jag var pigg och han var promenadsugen vart det en sväng runt Boulognen. Sköönt. Nu står jag i köket med tandborste rätt i mun. Har precis ätit bacon och äggröra, mums! Snart ska jag börja bege mig ner mot staden för lite work work work. Ikväll blir det nog en lugn kväll. Tänkte jag skulle ringa Annfisen och se vad hon har för planer. Kanske ska hon spela fotboll hela helgen? Svaret får jag om jag ringer.

Nej nu ska jag borsta tänderna färdigt sen put on lite make up. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0