rosa

Idag var det dags för ännu en firande, fast den här gången av lille Annsen. Hon kom på besök med paket. Hon sa att hon hade ett tema på paketen och jag skulle försöka gissa vilket. Det tog ca 0,5 sekunder innan jag kom på det. Var inte så svårt...  :)

Henne har jag inte heller träffat på kalaslänge så vart massa prat hit och dit och även en sväng till MAX, som inte var allt för ovanligt tycker jag.

Imorgon kommer hon förbi mig och "lämnar en kavaj"... Saken är den att jag ska få en skymt av någon/något spännande. Haaaah. Sjukt.


här började jag inse att färgen rosa var inblandad..

en mycket glad tjej med en mycket charmig tavla som annzor målat!

Här med alla min rosa presenter!

godisar
sockor
massage-sak
tugummin
skrubbgrej
hårinpackning
tvål
linne
tavla


TACK SÖTIS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du den där anna verkar ju vara rikiga kalas pinglan! Gå ut och RASTA henne oftare :D

2009-07-23 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0