dan före dan före dan liksom

Idag har jag jobbat och slutat klockan 2. Då var min och Sannas magar hungriga så vi åt lite kinesmat, eller thai var det förresten, för den som vill skriva upp det.

Nikkis och Cilla kom in till gefle och vi fixade den snyggaste outfiten för onsdagen. Lätt, hett, fett, plätt att den är assnygg!

Imorgon åker Nikkis och fixar plats och sätter upp mitt och Sannas tält och hundra andra tält. Så då får jag ringa tille henne för att få lite känsla. På onsdag ska jag upp kl 07.00 för att tvätta innan jag åker. Sen kommer Sannisen vid 10 och jag får hennes bil (snaree bilnyckel) för att packa in all packning. ca 17.08 lämnar vi gävle påväg mot 5 dagars äventyr!

TAGGAD!!!!!!!!

Cilla har ett mål med pecae, att få ligga... Men inte med vem som helst, utan Hoffa. Good luck my friend! Om du lyckas ska jag avguda dig för resten av ditt och mitt liv. PÖSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0