I hook you up with some poetry

Godmorgon.

Solen skiner ute och det är -9. Jag som trodde jag kunde slänga på mig bikini och sandaler, men så var icke fallet idag. Det blir väl gamla vanligt vinterkläderna. Eller nej förresten, vårjackan får vara på.

Idag sov jag över utan att sova över tiden. Det var skönt. Om 30 min ska jag gå till bussen och jag sitter redan färdigsminkad och klädd. Det är bara frukosten som väntar på mig i köket.

Ikväll blir det helg. Jag är taggad. Skönt med lite ledighet. Snart är det lov! Förra året hade vi lov nu. Altlså borde vi ha ett riktigt sent lov i år? Hm. Jag klagar inte iallafall.

Nej nu ska jag gå och äta lite ägg. TJING

P.s Hoppas du får en fet tripp in the big city Erko! Ses på tirre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0