lördagskväller

Igår så var planen att umgås med Cilla och Nichole på kvällen. Planerna höll sig rätt så bra, tills vi alla splitrades åt olika håll. Det är så kul att umgås med både Cillit och Nikkel. Det blir som förr i tiden, när vi var pluttisar. Nu händer det inte så ofta att vi ses som förut. Vilket är lite boring. Men när det väl händer är det fun. Och jag gillar det!

På dagen jobbade jag. En kul jobbdag som sprang iväg, kan ha varit för att jag hade Sannabanana vid min sida. Vilket inte händer så ofta, men när det väl gör det är det alltid lika trevligt :)

Nu väntar jag på min Anna som ska komma så vi kan gå på vår kvällspromenad som börjar bli allt vanligare. Jag är taggad medan Anna sitter hemma och väntar på mat. Hallå? Lite skyndning för din vän skulle inte skada? :O heeeheee. PUSSPÅRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0