nothing to do



Den här tjejen som jag annars träffar minst 5 gånger i veckan har jag knappt sett alls på en vecka nu. Mitt huvud är tomt på humoristiska (?) meningar som hon brukar slänga ur sig. Ja humor har hon gått om, sen hur bra den är går ju att diskutera. Nu har jag i alla fall skaffat en (jätteful) telefon till datten så nu kan vi skypa med varandra! Måste ju vänja oss innan jag åker. Heeew. Och ja ni läste rätt, jag har köpt en telefon till datten, inget jäkla headset här inte, en telefon ska det vara. Sen att den påminner om min gamla Nokia 3210, eller snarare min Nokia 3210 leksak är ju en annan historia.. plastig är förnamnet iallafall.

Kommentarer
Postat av: din humoristiska erkot

jag tänkte på det i onsdags med! att vi träffas så ofta så det känns likZzzon så himla wierd när det gått way to många dagara nu alltzzå!! MENDU. hoppas du mår bättre tills imorgon och att du kommer på pracken!! nu vill jag träffa bajsarov!!!!!!



hihi. puss på dig



ps. INTE TRODDE MAN ATT EN GAMMAL MODIG MÄNNISKA SOM DIG GÅTT OCH SKAFFAT SKYPE! (med en telefon till??hahaha.) hur som haver, jag är glad att du tagit ditt förnuft till duga och gjort det.



puss igen

2009-10-15 @ 17:25:19
Postat av: Anonym

hahahahah.



gammal modig. gammalmodig menade jag ju förstås;)

2009-10-15 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0