torsdag, whuut?

Kom nyss hem från en el promenados. Och hände det nå kul på min promenad? Njae, jag gick om en cyklist och lite annat smått, men inget värre än det.

Idag är det onsdag. AAAAH!! oj, hoooh. Skrämmande. Trodde det var typ, måndag. Imorgon kan man säga "imorgon är det fredag".. Så coolt.

Idag har jag fått lite jobbtider. Bl.a för näst sista helgen i november. Alltså då det bara är två veckor kvar tills vi åker till värmen. Hur sickt? Jag vet att tiden kommer springa dit och jag kommer tänka att tänka; jahap, lets work. Sen kommer de två veckorna springa förbi mig och då tänker jag; jahap, lets move to Thailand. . .

Godnatt önskar jag och min friterade räka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0