HERE I AM


Nu har jag haft min praktik i tre dagar. Tre dagar som har gått väldigt fort. Jag får vara på förskolan Fjärilen med barn från 3 upp till 6 år. Och vad gör jag? Sjunger, ritar, leker i sandlådan, avbryter bråk, läser sagor och massa annat. Det är kul iallafall. På fredag ska vi till Fjärilshuset här på Koh Lanta och kolla på fjärilar, spännande....

Idag efter praktiken åkte jag och Mathilda till våran skolan för att plugga projektarbete. Så vi har skrivit en hel del idag. Senare blir det nog att gå ner på gatan och käka middag, imorgon är det dags för förskolan igen som vanligt, 8.45 är vi på plats. Så gäller att lägga sig i tid på kvällarna, för trött blir man av en dag kan jag tala om.

Annars händer inte så mycket nytt. Mikaela och Malin är på plats i Thailand nu, men inte hos oss. Dom kommer på fredag tror jag och det ska bli GREAAAAAT!

Och en annan sak, 36 dagar innan jag åker hem nu. Sjukt. Jag kommer ihåg när jag räknade ner till att vi skulle åka. Nu räknar jag ner till att vi ska hem. MEN JAG LEVER MINA DAGAR.

Så trött känner man sig efter en jobbdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0