ett ensamt oschlo

GODMOROGN VÄRLDEN. VILKEN UNDERBAR DAG.

hehehe. Här sitter jag alene i Oslo för första gången. Lennisen är hemma i Sandviken (och jag är jätteavis), men ankan finns ju alltid kvar så helt själv är jag inte. Och hon kommer ju faktiskt tillbaka till torsdag igen, hiiihi.

Dagarna rullar på iallafall med jobb och annat skoj. Har t.ex köpt mig mitt träningskort nu som är sjukt dyrt om jag jämför med vad jag betalde hemma. + att man måste binda sig i 12 månader, + att man måste betala ev förstagångsavgift för att ens kunna bli medlem. Norge gör mitt bankkort till eko.

Neeee nu saknar jag alla hemma och lääängtar verkligen till jul när jag kommer hem. Och nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film. HÖR HEJ HA DE.





Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är så fin Frida! Och tiden kommer gå jättesnabbt fram till jul :) Längtar tills vi ses. Jesus och Abraham saknar nog dig extra mycket i år, hihih. Kram och puss, älskar dig <3

2010-11-22 @ 22:12:18
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0