önskelista 2010

Jag har kommit riktigt långt på min önskelista till jul som annars brukar komma efter lite tjat och annat av familj, men i år har jag lyckats! Därför ska jag maila över den nu på en gång så familjen hinner köpa allt... HE-HE. Och min fina familj kanske vill skicka sina listor också så jag kan börja med min julhandel här i oslostaden? Tack på förhand.

För om en månad är det JULAFTON. Huuuur sjukt?! Men jag längtar. På onsdag får jag och Linnea ta våran första choklad ur våra fina kalendrar. Och imorgon kommer hon äntligen hem. Min käre sambo, hur ska jag klara mig efter jul, ensam, alene, alone.

NovemberOslo. Gröna träd och solen i ögonen, nu ut och sola lite.




Kommentarer
Postat av: erkot duvet

jag saknar dig frida Livsnjutarn bajsarov Lytter!

2010-11-25 @ 04:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0